Clear Channel Poland rozwija sieć ekskluzywnych nośników

Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w segmencie Premium.Firma do końca roku planuje powiększyć ofertę o kolejne 20powierzchni Backlight.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

"Budowa silnej oferty w segmencie Premium i super Premium wiążesię z chęcią dostarczenia najwyższej jakości ekspozycji imożliwości wyróżnienia. Rynek wyraźnie oczekuje by reklamaoutdoorowa zapewniała prestiż i coraz wyższy standard w zakresieekspozycji. Backlighty 8x4 Clear Channel pozwalają podkreślićprestiż reklamowanego produktu i umożliwiają naszym klientomskuteczne budowanie wizerunku marek" - komentuje AgnieszkaZawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel Poland.

W 2007 roku oferta sieci Backlight zwiększyła się o 70 procent iobejmuje 95 nośników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje