click community odpowiada za komunikację Lufthansy w social media

Lufthansa Global Business Center wybrała agencję click community do obsługi swoich kanałów social media. Współpraca ta ma pomóc budować wizerunek LGBC jako wartościowego pracodawcy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
click community odpowiada za komunikację Lufthansy w social media

Głównym celem działań w social media dla LGBC jest zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy (employer branding) oraz wsparcie procesów rekrutacyjnych firmy. Komunikacja na Facebooku jest skierowana głównie do młodych mieszkańców Krakowa i okolic. Posty tworzone są w języku angielskim oraz polskim.

Click community odpowiada za kreację graficzną profilu na Facebooku, tworzenie angażujących postów oraz moderowanie dyskusji.

Za realizację działań kreatywnych po stronie agencji odpowiada Katarzyna Gurtler.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana