ClickAd ma nowego inwestora

ClickAd Sp. z o.o. , agencja reklamy online, ogłosiła dziś, że 3TS Capital Partners zainwestowało w tę spółkę.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

„3TS to bardzo silny partner, który umożliwi nam wprowadzenie nowych produktów, pozyskanie nowych technologii i podniesienie jakości naszych usług w Polsce oraz ekspansję na inne rynki.” – powiedział Maciej Sobierajski, Prezes ClickAd.„Chcemy służyc naszym klientom najlepszymi narzędziami, systemami oraz najbardziej wykwalifikowanymi ludźmi. Jesteśmy przekonani, że partnerstwo z 3TS pomoże nam wprowadzać najnowsze, najbardziej zaawansowane techniki marketingu internetowego zanim dokona tego konkurecja. To wszystko w połączeniu z najlepszymi na rynku warunkami zakupu mediów powinno zadowolić naszych obecnych klientów i pozyskać kilku nowych.”, dodał.

“3TS głównie wspiera inwestycje w firmy w sektorze technologii, mediów i telekomunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej. ClickAd jest w samym środku naszego zainteresowania sektorowego i posiada niesamowity potencjał wzrostu – dlatego cieszymy się z kontynuacji naszych działań w Polsce poprzez tę bardzo ciekawą inwestycję. Ta transakcja jest naszym zobowiązaniem do kontynuacji zaangażowania we wzrostowe spółki Nowej Europy” powiedział Pekka Santeri Mäki, Dyrektor Zarządzający 3TS. “ClickAd, posiadany wspólnie przez zespół menedżerski i 3TS, ma odpowiednich ludzi, umiejętności oraz wiedzę aby wzrastać w tym ważnym segmencie rynku. Pragniemy wziąć udział w tym ciekawym przedsięwzięciu na szybkorosnącym rynku reklamy online w Polsce i innych krajach regionu.” dodał Piotr Noceń, Dyrektor Inwestycyjny 3TS odpowiedzialny za inwestycję w ClickAd.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"