Biblioteka CNN Originals w Discovery+

Amerykańscy subskrybenci serwisu streamingowego Discovery+ mogą już korzystać z biblioteki CNN Originals. Obejmuje ona blisko 800 programów i filmów dokumentalnych, znanych z anten światowego kanału informacyjnego i związanej z nim stacji HLN.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Biblioteka CNN Originals w Discovery+
Biblioteka CNN Originals w Discovery+

W skład CNN Originals Hub wchodzą treści CNN Original Series, CNN Films i HLN Original Series. HLN to kanał telewizyjny dostępny w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Ameryce Łacińskiej, Afryce Północnej i w Australii, który zastąpił CNN Headline News w 2007 roku. W ofercie można znaleźć m.in. 12 sezonów kulinarnego cyklu „Anthony Bourdain: miejsca nieznane”, nagrodzony nagrodą Emmy filmy „9/11”, nominowany do Oscara „Polowanie na planetę B.”, biograficzne „Diana” i „Amerykańskie dynastie: Rodzina Kennedych”  czy kryminalne cykle „Zemsta”, „Sex & Murder”, znane z kanału HLN.

Warner Bros. Discovery zapewnia, że  biblioteka CNN w Discovery+ będzie rozszerzana o kolejne produkcje po ich emisji w linearnych kanałach, dostępnych w amerykańskich sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Koncern nie zdradza czy treści od CNN pojawiają się także w Discovery+ poza USA. W Polsce serwis wchodzi w skład oferty Playera (biblioteka wchodzi już w skład najtańszego pakietu z reklamami za 8 zł miesięcznie). Za oceanem Discovery+ kosztuje 4,99 dol.  miesięcznie z reklamami lub 6,99 dol. bez reklam.

Warner Bros. Discovery porządkuje ofertę streamingową

Z końcem kwietnia po miesiącu zakończył działalność serwis streamingowy CNN+. Korzystało z niego blisko 10 tys. użytkowników dziennie, a uruchomienie platformy pochłonęło około 300 mln dol. Do projektu miał krytycznie podchodzić David Zaslav, były szef Discovery, który po fuzji Warner Media z Discovery kieruje całym koncernem Warner Bros. Discovery.

Wprowadzeniem biblioteki CNN Originals Hub  do Discovery+ jest pierwszym krokiem ku integracji usług streamingowych firmy. Latem 2023 roku w USA ma dojść do połączenia platform HBO Max z Discovery+, a na początku 2024 roku nowy serwis ma trafić na pozostałe rynki. Będzie oparty na infrastrukturze technologicznej Discovery+. W związku ze zmianami w strategii streamingowej HBO Max nie będzie już udostępniał wszystkich filmów Warner Bros 45 dni po premierze kinowej. Decyzje w sprawie poszczególnych produkcji będą zapadać indywidualnie. Koncern chce, żeby filmy dłużej zarabiały na siebie w modelu TVOD. Firma zdecydowała też ograniczyć produkcję w Europie na potrzeby HBO Max oraz zrezygnować z filmów „Batgirl” i „Scoob!, na które wydano łącznie 130 mln dol.

Pod koniec II kwartału HBO Max i Discovery+ miały wspólnie 92,1 mln subskrybentów. W USA i Kanadzie ich liczba spadła o 300 tys., ale na pozostałych rynkach wzrosła o 2 mln do 39,1 mln. Prawie 80 mln subskrybentów to użytkownicy HBO Max.  Koncern chce dzięki nowej platformie w 2025 roku na całym świecie posiadać 130 mln subskrybentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta