Co robią dzieci w sieci?

Amerykańscy rodzice uważają, że ich dzieci przeznaczają nakorzystanie z internetu średnio dwie godziny w miesiącu. Tymczasemrzeczywistość wygląda zupełnie inaczej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez Harris Interactive na zleceniefirmy Symantec, w którym rodziców i ich dzieci pytano o szerokizakres aktywności internetowej, wynika, że dzieci spędzają onlineśrednio 20 godzin miesięcznie - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.

Ponad 1/3 amerykańskich dzieci w wieku od 8 do 17 latkorzystających z internetu przyznaje, że zawarła nowe znajomości wsieci. W przypadku badanych w wieku od 13 do 17 lat, wskaźnik tensięgnął 50 procent.

Dużą popularnością wśród amerykańskich nastolatków cieszą sięserwisy społecznościowe. Stale, często lub od czasu do czasukorzysta z nich ponad 3/4 respondentów w wieku od 13 do 17 lat.

Z kolei ponad 1/3 amerykańskich dzieci czuje się "bardzo pewnie"lub "pewnie" jeśli chodzi o robienie zakupów online.

Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu ubiegłegoroku. Udział wzięli w nim rodzice i ich dzieci w wieku od 8 do 17lat, spędzające w internecie co najmniej jedną godzinę wmiesiącu.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska