Coca-Cola wprowadza napój energetyczny, na razie w sklepach Żabka

Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży na polskim rynku napój energetyczny Coca-Cola Energy o smaku coli. Można go kupić w sklepach Żabka. Wesprze go kampania marketingowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola wprowadza napój energetyczny, na razie w sklepach Żabka

Marketer podkreśla, że w odpowiedzi na bieżące trendy, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Produkt dostępny jest zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.

- Opracowując recepturę Coca-Cola Energy, położyliśmy nacisk na dwa kluczowe aspekty. Po pierwsze, zależało nam, aby nasz napój energetyzujący zawierał składniki pochodzenia naturalnego, a po drugie, żeby charakteryzował się wyjątkowymi orzeźwiającym smakiem zbliżonym do Coca-Cola. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć te cele i dlatego zachęcamy do dzielenia się pozytywną energią, która stanowi esencję naszego produktu - mówi Kaija Kevvai, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola Energy przeznaczony jest dla osób prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania.

Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa.

Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową, która potrwa 3 miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta