Coca-Cola na zdrowie

Coca-Cola znalazła sposób na zaistnienie w segmencie zdrowychnapojów. Dostępna już w Belgii i Stanach Zjednoczonych Diet ColaPlus, niebawem wejdzie także do Wielkiej Brytanii.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dostępna w dwóch wariantach Diet Coke Plus to cola w wersjilight, wzbogacona o zestaw witamin z grupy B lub zieloną herbatę iwitaminę C. Zdaniem Coca-Coli 350 ml butelka napoju zaspokaja 52,5%dziennego zapotrzebowania na wymienione witaminy i pomaga zachować"zdrowy system immunologiczny". Grupą docelową dla produktu sąprzede wszystkim kobiety pomiędzy 20. a 30. rokiem życia,prowadzące intensywny tryb życia.

Zdaniem Cathryn Sleight nowy produkt wychodzi naprzeciwoczekiwaniom klientów, a także pozwala im "cieszyć się smakiemulubionej, dietetycznej coli, dodając jeszcze coś ekstra iwspomagając w codziennej walce".

Osiągalna już w Belgii i Stanach Zjednoczonych Diet Cola Plus, wpaździerniku wejdzie także do Wielkiej Brytanii. Kampania będzieprowadzona w telewizji, prasie, na billboardach oraz poprzezdziałania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu