Coca-Cola z noworocznymi postanowieniami zamiast logo

Koncern Coca-Cola w Irlandii zastąpił swoje logo na wszystkich opakowaniach napoju noworocznymi postanowieniami, które mają podnosić na duchu jej konsumentów.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola z noworocznymi postanowieniami zamiast logo

Puszki Coca-Coli, Coca-Cola Zero i Diet Coke zawierają 25 limitowanych edycji lekkich i inspirujących postanowień.Firma chce w ten sposób zachęcić naród do "otwarcia się na lepsze" w 2021 roku.

Zmiany dotyczą następujących opakowań: puszki 330 ml, butelki PET 500 ml, butelki 1,5 i 2 l oraz wszystkie opakowania zbiorcze, w tym 4, 6, 8, 10, 12, 20 i 24.

Po raz pierwszy konsumenci mogą również zaprojektować własną puszkę coli ze spersonalizowaną treścią - jest to możliwe na stronie coke.ie/opentobetter i kosztuje 3,5 euro.

grafika

- Pomimo wyzwań, z którymi wszyscy się zmierzyliśmy, nowa kampania "Open to Better" koncentruje się na budzeniu nadziei i optymizmu w 2021 roku - mówi Karen O'Shea, marketing manager Coca-Cola. - Poprzez pozytywne przesłanie zastępujące kultowe logo i przekazanie puszek Coca-Coli konsumentom w celu personalizacji ich własnymi zobowiązaniami w ramach #OpenToBetter, mamy nadzieję, że w niewielkim stopniu pomożemy ludziom poczuć się pozytywnie i wniesiemy trochę radości w nasze codzienne życie - dodaje.

Firma chce zainspirować ludzi do szukania nadziei i optymizmu w tym roku, dlatego każdą puszkę zamienia w okazję do przyznania się do tego, co możemy poprawić, sięgnięcia po pomoc lub zaangażowania się w trwałe zmiany.

Przykładowe postanowienia, które umieszczono na napojach są takie: „Obiecuję, że będę słuchać więcej Ciebie”, „Nigdy więcej nie obejrzę naszego serialu bez Ciebie” oraz „Nie jestem najlepszy w gotowaniu, ale spróbuję”.

Kampania prowadzona się na nośnikach reklamy zewnętrznej, w sklepach oraz na Facebooku, Instagramie i Snapchacie

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej