Codemedia zamiast Starlinka mediowo obsługuje sklepy Komfort

Firma Komfort, właściciel sieci sklepów m.in. z wykładzinami i panelami podłogowymi, rozpoczęła współpracę z domem mediowym Codemedia. Odpowiada m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej z udziałem nowej ambasadorki marki - Doroty Szelągowskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Codemedia zamiast Starlinka mediowo obsługuje sklepy Komfort

Nawiązanie współpracy z ambasadorką marki oraz kampania reklamowa z udziałem Doroty Szelągowskiej to kolejny krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort. Doradztwo w zakresie rekomendacji i zakupu mediów w działaniach reklamowych firma powierzyła Codemedia.

Ten dom mediowy został wybrany w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Codemedia ponieważ zaprezentowali ofertę najlepiej dopasowaną do naszych potrzeb - zwłaszcza w kontekście zmian wizerunkowych, które wdrażamy. Doceniliśmy również duże zaangażowanie i profesjonalne podejście do klienta - mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort.

Strony nie podają informacji na temat długości umowy. Wcześniej zakupem mediów dla Komfortu zajmował się Starlink.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych