Communication Unlimited rozprzedaje modę w Factory

Factory wprowadza nową europejską strategię komunikacji pod hasłem 'Fashion is Attitude'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zakłada ona pozycjonowanie Factory jako miejsca najmodniejszych zakupów dla osób, które traktują ubranie jako sposób ekspresji własnej osobowości. Za implementację nowej strategii do Polski jest odpowiedzialna agencja Communication Unlimited.

Pierwsza polska kampania dostosowana do światowej strategii Factory to letnia wyprzedaż w warszawskim outlecie w Ursusie. Agencja Communication Unlimited całościowo przygotowała kampanię informującą o wyprzedażach. Do zadań agencji należała adaptacja europejskiej kreacji do polskich warunków i zaplanowanie mediów. Hasło wyprzedaży to „Odkryj dziewiczy towar w nowych sklepach”, kampania jednocześnie informuje bowiem o nowych markach dostępnych w outlecie. Kreacja przedstawia młodą dziewczynę ze słuchawkami na szyi, ubraną w awangardowym stylu. Jej postać wyłania się na tle wieszaków z ubraniami. Tradycyjnie dla Factory sezonowa obniżka cen nazwana jest „rozprzedażą”, terminem zapożyczonym z przedwojnia.

W kampanii wykorzystano głównie outdoor: billboardy i reklamy na autobusach. Przygotowano też specjalne metki ubraniowe oraz materiały POS w sklepach. Agencja kupowała media we własnym zakresie.

Zespół: art director Katarzyna Byzia, copywriter Luiza Kwiatkowska, account manager Małgorzata Komarczuk, account executive Alicja Poznańska.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"