comScore: 112 mln internautów w Ameryce Łacińskiej, najwięcej w Brazylii

W ostatnim roku liczba internautów w krajach Ameryki Łacińskiej zwiększyła się o 15 proc., do 112,7 miliona.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w styczniu bieżącego roku z internetu korzystało 112,7 miliona użytkowników z Ameryki Łacińskiej w wieku co najmniej 15 lat, w porównaniu do 98,1 miliona w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Z liczbą 40,5 miliona użytkowników, o 20 proc. większą niż rok wcześniej, największym rynkiem internetowym w regionie jest Brazylia. Wyprzedza ona Meksyk (18,1 mln - wzrost o 21 proc.), Argentynę (12,9 mln - wzrost o 2 proc.), Kolumbię (12,4 mln - wzrost o 24 proc.), Chile (7,3 mln - wzrost o 8 proc.), Wenezuelę (2,9 mln - wzrost o 27 proc.) i Portoryko (1,2 mln - wzrost o 8 proc.).

Statystyczny użytkownik internetu z Ameryki Łacińskiej w miesiącu spędza online 24 godziny, konsumuje 1795 stron, a do sieci loguje się około 50 razy.

Najbardziej aktywni są internauci z Brazylii (25,8 godz. online w miesiącu, 2077 stron, 55,5 wizyty), a następnie z Argentyny i Meksyku (odpowiednio 25,5 i 23,3 godz.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska