Conecto i Value Media dla Volkswagen Q-line

Do 24 kwietnia potrwa kampania nowego Volkswagena Q-Line.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania w całości koncentruje się w internecie na portalach ogólnych i wortalach tematycznych.

Kreację kampanii przygotowała agencja interaktywna Conecto z Poznania  za zakup mediów i obsługę  mediową  odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media. 

Conetcto i Value Media będą współpracować również przy kolejnych interaktywnych projektach z wykorzystaniem nowych mediów dla Volkswagen Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny