Coraz więcej osób czyta cyfrowe wersje

W Stanach Zjednoczonych profesjonaliści czytają w sieci.

eMarketer - DC
eMarketer - DC
Udostępnij artykuł:

Kim jest typowy, amerykański subskrybujący wersję cyfrową magazynu? To profesjonalista/ka w wieku około 45 lat  z co najmniej 17,5 letnim doświadczeniem zawodowym, wynika z badań firmy Texterity „2007 Digital Magazine Reader Survey”. Właśnie takie osoby zwiększają udział wydań cyfrowych w całym rynku wydawniczym w Stanach Zjednoczonych.

W tym roku ponad 44% tych, którzy czytają cyfrowe wersje magazynów twierdzi, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy przestali kupować ich drukowane wersje. W 2006 roku liczba ta wynosiła około 33%.

Osoby subskrybujące wersje cyfrowe magazynów preferują ten sposób zakupu ponieważ daje im większą możliwość wyszukiwania interesujących w tekście rzeczy a także wygodę zapisywania i przechowywania wersji archiwalnych.

42% kupujących cyfrowe wersje magazynów czyta je jeszcze w dniu zakupu, a prawie 90% w tym samym tygodniu.

eMarketer - DC
Autor artykułu:
eMarketer - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"