Butelki piwa Corona w kampanii ustawione odwrotnie na półkach sklepowych

Corona prowadzi niestandardową kampanię, w ramach której w sklepach butelki z piwem marki są ustawione odwrotnie niż zazwyczaj.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Butelki piwa Corona w kampanii ustawione odwrotnie na półkach sklepowych

Poprzez odwrócenie butelek na sklepowych półkach Corona chce podkreślić, że jej piwo zawiera naturalne składniki i właśnie tym zachęcić klientów do jego zakupu.

Zabieg ten marka przeniosła także do internetu, gdzie chcący kupić piwo konsumenci w pierwszej kolejności zobaczą tylną stronę etykiety.

grafika

Akcja prowadzona jest w Argentynie, a towarzyszy jej kampania outdoorowa przygotowana przez agencję DraftLine. Jej główny element to odwrócona butelka piwa Corona i hasło "100% naturalnych składników".

grafika

To nie pierwszy raz, kiedy Corona kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju i promuje swoje połączenie z naturą. W marcu tego roku marka wprowadziła na rynek przyjazny środowisku pojemnik na sześć butelek piwa, wykonany ze słomy jęczmiennej. Publikowała też reklamy telewizyjne dotyczące ochrony plaż oraz zorganizowała z okazji Światowego Dnia Oceanów ekologiczny bar na plaży w Kornwalii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję