CU opracuje strategię dla globalnej marki ECS Automotive”

Agencja CU Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z ECS Automotive, dostawcą usług konsultingowych w branży motoryzacyjnej (należy do The ECS Group).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
CU opracuje strategię dla globalnej marki ECS Automotive”

Agencja odpowiada za opracowanie globalnego konceptu pozycjonowania marki oraz strategię komunikacji, która ma przełożyć idee marki na jej selling story. ECS Automotive wybrał Communication Unlimited bez przetargu, doceniając doświadczenie agencjiw budowaniu zintegrowanej komunikacji na mocnych strategicznych podstawach.

- Marka działa obecnie w ponad 40 krajach na świecie, dlatego koncept powinien być na tyle pojemny a argumenty sprzedażowe wyraźne  i dystynktywne tak, aby odpowiadały na potrzeby nie tylko różnych grup docelowych, ale również różnych kultur-– komentuje Mirek Skotarczyk, head of strategy w Communication Unlimited.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style