Cube Group w nowej odsłonie

Agencja digitalowa Cube Group przechodzi strategiczny rebranding, podkreślając tym samym swoją ewolucję. Zmiana obejmuje także nową identyfikację wizualną firmy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Cube Group w nowej odsłonie

Przez 18 lat Cube Group zajmowała się głównie digital marketingiem. Dziś chce być partnerem strategicznym, który bierze współodpowiedzialność za sukces biznesowy klientów. 

– Nasza transformacja to nie tylko rebranding – to nowa filozofia działania, oparta na analityce, technologii i strategii wzrostu. Nasza misja: "Bycie strategicznym partnerem w rozwoju biznesów Klienta w kanałach cyfrowych" to jednocześnie główna idea, wokół której rozwijamy każdy obszar naszej organizacji: produkty, usługi, kompetencje, zespoły –  podkreśla Andrzej Cudny, CEO Cube Group.

Cube Group redefiniuje podejście do strategii wzrostu, oferując kompleksowe doradztwo i rozwiązania dostosowane do dynamicznych wyzwań rynkowych. 

Nowa identyfikacja wizualna – symbol partnerstwa

Nowe logo, przedstawiające dłonie układające się w sześcian - symbolizuje synergię ludzi i precyzyjnie dopasowanych rozwiązań, które realnie wpływają na sukces biznesowy naszych klientów. Identyfikacja ma odzwierciedlać rolę Cube Group jako przewodnika i bohatera w cyfrowym świecie, który łączy wiedzę z odwagą. Zapewnia stabilność, ale jednocześnie wprowadza przełomowe rozwiązania. 

– Nie jesteśmy i nie chcemy być masową agencją z rozproszoną strukturą. Chcemy być blisko biznesów i jego potrzeb na każdym poziomie naszej firmowej struktury, chcemy być częścią zespołu Klientów. Wierzymy, że rozwój jest możliwy tylko wtedy, gdy rośniemy razem z naszymi Partnerami. Ich sukces to nasza największa miara skuteczności. Nasza nowa tożsamość wizualna to symbol gotowości na przyszłość – i zaproszenie do jej wspólnego kształtowania. Wierzymy, że razem jesteśmy w stanie osiągnąć więcej - dodaje Andrzej Cudny, CEO Cube Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style