Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M

Agencja Cut The Mustard kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M

Z okazji premiery wiosennej kolekcji w dwóch sklepach w Warszawie i dwóch sklepach w Bukareszcie, stanęła wyjątkowa instalacja kwietna, która nawiązuje również do najnowszego spotu H&M.

grafika

Dodatkowo w dniach od 30 marca do 1 kwietnia klubowicze programu lojalnościowego Hello H&M Member, którzy dokonają zakupów za min. 120 zł mieli możliwość skomponowania swoich własnych perfum lub otrzymania jednego z trzech zapachów przygotowanych specjalnie na tę okazję we współpracy z Mo61 Perfum Lab. Podobny mechanizm obowiązuje w jednym z bukaresztańskich sklepów z lokalnym laboratorium perfumiarskim - Casa Goa.

Agencja Cut The Mustard współpracuje z rynkami CEE H&M od 2018 roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej