„Tu zaczyna się smak” w reklamach makaronu Czaniecki

Nowa kampania makaronów Czaniecki, prowadzona pod hasłem „Czaniecki. Tu zaczyna się smak” odnosi się do rodzinnych tradycji, dawnych smaków i wspomnień z dzieciństwa. Za jej realizację odpowiadają firmy Five Media i Zaza Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Tu zaczyna się smak” w reklamach makaronu Czaniecki

Kampania wystartowała w poprzednim tygodniu i potrwa do końca listopada. W komunikacji marka odnosi się do wspomnień z dzieciństwa, podkreślając, że nieprzypadkowo często mają one smak i zapach gorącego rosołu. Każda paczka makaronu Czaniecki ma być jak magiczne pudełko przenoszące konsumentów do czasów i smaków z dawnych lat.

Osią kampanii są billboardy sponsorskie emitowane m.in. w TVP1, TVP2 TVN, Polsacie oraz wybranych stacjach tematycznych. Zaplanowane są również działania w prasie poradnikowej oraz w internecie.

Działania w mediach zaplanowało Five Media. Z kolei za PR odpowiada agencja Zaza Media.

Obecnie prowadzona kampania jest kontynuacją działań realizowanych wiosną br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych