Czas reklamowy w trakcie Super Bowl 2009 prawie wyprzedany

Amerykańska telewizja NBC sprzedała już 85 procent czasureklamowego w trakcie przyszłorocznego Super Bowl.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pomimo obaw o wielkość budżetów marketingowych w czasachgospodarczego kryzysu, cena jednego spotu dochodziła nawet do 3milionów dolarów - informuje serwis WSJ.com.

NBC poinformowała, że dysponuje już tylko dziesięcioma30-sekundowymi spotami w trakcie transmisji z finału rozgrywek ligifootballu amerykańskiego NFL, który 1 lutego 2009 roku zostanierozegrany w Tampa Bay na Florydzie. We wcześniejszych latach w tymsamym momencie stacje miały wyprzedaną około połowę reklamowegoczasu.

Za wiele z już sprzedanych spotów płacono 3 miliony dolarów, astacja liczy, że za pozostałe zgarnie co najmniej takie samepieniądze.

Takie zainteresowanie reklamodawców wynika m.in. z sukcesutegorocznego Super Bowl, pokazywanego na antenie stacji Fox. Meczprzyciągnął przed ekrany 97,5 miliona widzów i był drugimnajchętniej oglądanym wydarzeniem w historii amerykańskiejtelewizji.

Wówczas średnia cena jednego spotu wyniosła 2,7 miliona dolarów.W trakcie przyszłorocznego finału powinna ona być o około 10procent wyższa.

źródło: WSJ.com

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?