„Czas szybkich decyzji” - Opel promuje pierwszą pomoc na drodze (wideo)

Trwa kampania społeczna marki Opel edukująca w zakresie udzielania pierwszej pomocy i bezpieczeństwa na drodze. Akcję, pod hasłem „Czas szybkich decyzji”, przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, 180heartbeats + Jung von Matt i Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Czas szybkich decyzji” - Opel promuje pierwszą pomoc na drodze (wideo)

Kampania „Czas szybkich decyzji” podkreśla znaczenie czynnika czasu jako kluczowego w momencie zdarzeń drogowych. Zwraca uwagę, jak pozornie nieszkodliwe nawyki, np. korzystanie podczas jazdy z telefonu, mogą stwarzać realne zagrożenie w sytuacjach niespodziewanych, chociażby awaryjnego hamowania.

Kulminacją kampanii będą dni otwarte poświęcone pierwszej pomocy i bezpieczeństwu na drodze, które w najbliższy weekend, 13 i 14 września, odbędą się w salonach Opla w całej Polsce.

Wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w specjalnych pokazach przygotowanych przez ratowników i instruktorów Polskiego Czerwonego Krzyża oraz dowiedzieć się, jakie działania można podjąć, by zapobiec lub minimalizować skutki zdarzeń na drodze, a także jak udzielić pomoc osobom w wypadku. W wybranych salonach będą także m.in. symulatory dachowania, symulatory działania poduszki powietrznej, alkogogle, pokazy straży pożarnej.

grafika

W mediach kampania jest prowadzona od 6 września - obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), radio oraz internet (reklamy display i wideo na największych portalach informacyjnych, aktywności na facebookowym fanpage’u Opla). Potrwa do 14 września.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja 180heartbeats + Jung von Matt, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"