Czekoladowa nowość Nestlé

Agencja Lowe GGK przygotowała kreację czekolady Nestlé

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W lutym Nestlé Polska wprowadziła na polski rynek nowy produkt – kremowe czekolady Nestlé produkowane według unikalnej szwajcarskiej receptury. To kolejny krok w budowaniu silnej pozycji marki Nestlé na polskim rynku wyrobów czekoladowych.

Czekolady Nestlé wyróżniają się na półce szatą graficzną: intensywną czerwienią opakowań i kolorem wstęgi – różnym dla róznych wariantów smakowych. Umieszczone na froncie opakowania nowe logo marki - przypominające kształt serca i ust - jest znakiem rozpoznawczym wszystkich słodyczy koncernu Nestlé.

Wprowadzeniu czekolad Nestlé na rynek towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa w prasie, czołowych stacjach telewizyjnych oraz na billboardach. Kampania będzie również wspierana akcjami samplingowymi w wybranych sieciach handlowych.

Kreację przygotowała agencja Lowe GGK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"