Czerwcowe „Elle” z dwiema okładkami

Czerwcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Hubert Burda Media) ukaże się w środę 8 maja br. z dwiema okładkami. Numer wspiera kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na obu okładkach znajdzie się Magdalena Cielecka, ale jedna wersja pojawi się w sprzedaży kioskowej, a druga trafi tylko do prenumeratorów tytułu.

Do numeru dołączony zostanie specjalny dodatek zakupowy na wakacje.

Wydanie liczyć będzie 212 stron i ukaże się w cenie 7,90 zł. Magazyn wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, Polsat, kanały Atmedia, TVP Kultura), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, RMF FM, RMF Classic), internecie (Wp.pl, Ofeminin.pl), tytułach Burdy oraz w punktach sprzedaży.

grafika

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Elle” w styczniu br. wyniosła 59 580 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej