Czołowe aplikacje na iOS i Androida w większości niedostępne na Windows Phone i BlackBerry 10

Niewielka część spośród najpopularniejszych darmowych i płatnych aplikacji na platformy Android i iOS ma swoje odpowiedniki na systemy Windows Phone i BlackBerry 10 - wynika z danych firmy analitycznej Canalys.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tylko 34 proc. spośród najpopularniejszych w pierwszych 20 dniach maja br. 50 darmowych i 50 płatnych aplikacji w sklepach Apple App Store i Google Play w USA, znajdowało się 21 maja br. w sklepach Windows Phone Store lub BlackBerry World.

W Windows Phone Store dostępnych było 16 z 50 czołowych darmowych oraz 14 z 50 czołowych płatnych aplikacji w Apple App Store. Natomiast z 50 najpopularniejszych darmowych i płatnych aplikacji w Google Play swoje odpowiedniki w sklepie Microsoftu miało odpowiednio 22 i 13 aplikacji.

Z kolei usługa BlackBerry World oferowała odpowiednio 5 i 9 aplikacji spośród 50 czołowych darmowych i płatnych programów w Apple App Store, a także po 11 spośród Top 50 w Google Play.

W Windows Phone Store obecnie znajduje się ponad 145 000 aplikacji, a w BlackBerry World - ponad 120 000. Dla porównania, Apple App Store i Google Play oferują po ponad 800 000 aplikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji