“Cztery Kąty” liderem, najbardziej traci “Mój Piękny Dom”

Większość miesięczników wnętrzarskich w I półroczu br. zanotowało spadki sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn “Mój Piękny Dom”. Liderem mimo spadku pozostaje pismo “Cztery Kąty”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rozpowszechnianie płatne razem „Czterech Kątów” (Agora SA) w I półroczu 2010 r. wyniosło 93 209 egz. i było o 4,9 proc. wyższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn “M jak Mieszkanie” (Murator SA), który rozszedł się w nakładzie 53 350 egz., notując wzrost o 1,4 proc.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo “Moje Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 49 562 egz. po spadku o 4,5 proc.   Największy spadek w zestawieniu odnotował jednak miesięcznik “Mój Piękny Dom” (Grupa Burda), którego wynik zmalał o 15,4 proc. do 22 026 egz. Liderem wzrostu była natomiast “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) mająca rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 24 381 egz. (wzrost o 2 proc.).  

  W czerwcu br. pierwsza trójka tytułów była taka sama: “Cztery Kąty”, których rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 94 753 egz. po wzroście o 5,6 proc., “M jak Mieszkanie” (50 744 egz., wzrost o 19,9 proc. - największy w rankingu) i “Moje Mieszkanie” (41 381 egz., wzrost o 8 proc.). Pozostałe pisma zanotowały spadki, a największy z nich dotknął magazynu ”Mój Piękny Dom”  (wyniósł 18,1 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej