Cztery oferty w przetargu Enea na wybór agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów

W trwającym od kilku tygodni na wybór agencji wspierającej spółkę Enea w zakresie sponsoringu i eventów wpłynęły cztery oferty. Walka toczy się o blisko 20 mln zł budżetu - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cztery oferty w przetargu Enea na wybór agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów
fot. materiały prasowe

O dwuletnią współpracę ze spółką Enea walczą: Todo Jakub Kawa, Rochstar, Berm oraz Partner of Promotion z Silver Plate.

Na realizację tego zamówienia spółka zamierza przeznaczyć 19,16 mln zł. Tymczasem startujące w przetargu firmy zaproponowały zdecydowanie niższe kwoty.

Todo Jakub Kawa proponuje kwotę 2,84 mln zł, Rochstar – 5,14 mln zł, Berm – 4,05 mln zł, a Partner of Promotion z Silver Plate – 3,39 mln zł.

Te dwie ostatnie firmy kilka dni temu zostały wybrane przez Enea w przetargu rozpoczętym ponad rok temu, a dotyczącym obsługi jej eventów.

Enea przewiduje wybór nawet trzech agencji do współpracy, z którymi będzie zawierać tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi współpracować przez dwa lata.

W przypadku obsługi działań eventowych do zadań wybranych firm należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji, kompleksowej organizacji i realizacji spotkań z klientami biznesowymi (B2B), organizacja eventów skierowanych do obszarów B2C, organizacja akcji promocyjnych i ambientowych skierowanych do klientów indywidualnych (B2C) i biznesu (B2B), organizacja imprez wewnętrznych, wsparcie realizacji działań z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR itp.

Od 30 do 50 projektów

W ciągu roku Enea angażuje się w sponsoring od 30 do 50 projektów, zarówno ogólnopolskich (10-12) jak i celowych (20-38 projektów). W ramach sponsorowanych projektów spółka realizuje działania w zakresie aktywizacji działań sponsoringowych oraz promocyjnych. Wybrana w tym zakresie agencja będzie współpracować ze spółką przy realizacji strategii działań sponsoringowych w szczególności w zakresie sportu profesjonalnego i amatorskiego oraz kultury i sztuki, w tym w obszarze kultury masowej, a także w zakresie zaangażowania społecznego. Zajmie się organizacją działań aktywizujących sponsoring, w tym działań z obszaru społecznego zaangażowania w szczególności wydarzeń wspierających działania wizerunkowe i sprzedażowe oraz wpływających na budowę silnej marki Enea.

Enea stawia na sport

Firma współpracuje także w danym roku z co najmniej 4-6 klubami sportowymi reprezentującymi różne dyscypliny sportu oraz ligi sportowe. Dwie drużyny występują na najwyższym poziomie rozgrywek, a 2 do 4 reprezentują drugi poziom rozgrywek. W tym roku spółka została sponsorem następujących drużyn: ENEA PTPS Piła – piłka siatkowa kobiet, Orlen Liga; ENEA AZS Poznań – koszykówka kobiet, Basket Liga; ENEA Astoria Bydgoszcz – koszykówka mężczyzn, 1. liga; Stelmet Zielona Góra – koszykówka mężczyzn, Basket Liga i ENEA Energetyk Poznań – piłka siatkowa kobiet, 1. liga. Ponadto spółka angażuje się w sponsoring co najmniej 3-5 wydarzeń sportowych na terenie kraju. Eventy te głównie odbywają się w okresie od czerwca do sierpnia i trwają od 2 do 3 dni. W tym roku Enea była sponsorem ENEA Ironman 5150 Warsaw, ENEA Ironman 70.3 Gdynia, ENEA Bydgoszcz Triathlon i Memoriał Alfreda Smoczyka. Poza tym Enea została została sponsorem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich. Spółka sponsoruje również Teatr Wielki w Poznaniu, Filharmonię Pomorską w Bydgoszczy i Filharmonię Zielonogórską. Angażuje się też w festiwale muzyczne i imprezy plenerowe, takie jak m.in. Enter ENEA Festival, ENEA Spring Break oraz plenerowe widowisko Orzeł i Krzyż.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski