Damian Kordas z babcią Felą reklamują Olej Wielkopolski (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Oleju Wielkopolskiego (Princes Foods), w której główną rolę gra Damian Kordas, zwycięzca programu Master Chef oraz jego babcia, Fela. Akcja to efekt współpracy Agencji Feeders, Wavemaker, Sputnik Studio i Locomotive.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Damian Kordas z babcią Felą reklamują Olej Wielkopolski (wideo)

Hasło kampanii “Pasuje do dań, pasuje naturze” ma komunikować proekologiczne działania marki. Olej Wielkopolski już teraz sprzedawany jest w butelkach rPET wyprodukowanych w 51 procent z recyklingu. Dodatkowo do produkcji oleju wykorzystywany jest wyłącznie rzepak z polskich, zrównoważonych upraw.

Wykorzystanie w spocie, jak i całej komunikacji motywu krzyżówki dodatkowo podbija przekaz “dopasowania” Oleju do dań i natury.

W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, reklama prasowa, seria video do digitalu, kampania w social mediach oraz nowa odsłona strony internetowej Oleju.

Za big idea kampanii odpowiada Feeders Agency (która zdobyła ten budżet w przetargu), a produkcją zajęło się Sputnik Studio, ze wsparciem postprodukcyjnym Locomotive. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Mat Witkowski, a operatorem Kacper Zięba. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"