Daniel Jaworski wrócił z Johnson & Johnson do Unilever Polska

Daniel Michał Jaworski po kilku miesiącach pracy w dziale marketingu Johnson & Johnson Poland wrócił do Unilever Polska. Odpowiada teraz za działania brand PR dla wszystkich marek kosmetycznych marketera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Daniel Jaworski wrócił z Johnson & Johnson do Unilever Polska

W marcu br. Daniel Michał Jaworski po ośmiu latach pracy w Unilever Polska przeszedł do koncernu Johnson & Johnson Poland. Objął wówczas stanowisko brand managera w pionie kosmetyków do mycia i zajmował się marką Le Petit Marseillais w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Po kilku miesiącach pracy tam rozstał się z J&J Poland.

Obecnie znów pracuje w Unilever Polska. Pełni funkcje head of  public relations & digital communication personal care dla Polski i krajów bałtyckich. Odpowiada za działania brand PR dla wszystkich marek kosmetycznych oraz tworzenie strategii komunikacji w internecie. Wśród tych marek są m.in. Dove, Axe i Rexona.

Pracę w Unilever Polska Jaworski zaczął w 2007 roku. Był m.in. brand building managerem kategorii hair care (odpowiadał za marki Timotei i Clear w Polsce i krajach bałtyckich). Wcześniej pracował też dla takich brandów, jak Kasia, Hellmann's, Tortex.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję