Darmowy internet na Okęciu od ING

Od 15 października podróżni na lotnisku Okęcie mogą dzięki Grupie ING korzystać z darmowego dostępu do internetu. Hot-spot "ING Internet Gate", a także towarzysząca mu kampania na nośnikach wielkoformatowych na lotnisku Okęcie, jest częścią międzynarodowej kampanii "Be good at money".

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania Grupy ING została zaadaptowana na potrzeby poszczególnych krajów. W Polsce pod hasłem "be good at money" promowane jest konto internetowe oraz ubezpieczania na życie. W ramach kampanii na warszawskim lotnisku Okęcie utworzona została strefa "ING Internet Gate", w której pasażerowie mogą bezpłatnie skorzystać z dostępu do internetu. Na terenie lotniska zostało także umieszczonych kilkanaście billboardów reklamowych.

Międzynarodowa kampania Grupy ING jest prowadzona równocześnie na kilkunastu lotniskach, m.in. w Polsce, Czechach, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii, Korei, Indiach i Meksyku. Jej celem jest podniesienie znajomości marki oraz wzmocnienie wizerunku ING jako instytucji, która ułatwia zrozumienie i korzystanie z usług finansowych.

grafika

Za kreację kampanii, która potrwa do 15 grudnia, odpowiedzialna jest agencja Twofish Amsterdam, a za adaptację lokalną agencja Brain.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]