DDB dla Gü

Marka luksusowych deserów czekoladowych Gü zatrudniła agencję DDB do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na ten budżet DDB pokonała Bartle Bogle Hegarty i jeszcze jedną, nie ujawnioną z nazwy agencję reklamową.

Gü ogłosiła przetarg we wrześniu. firma planuje dużą kampanię marketingową w Europie promującą serię jej nowych produktów. Wcześniej przy okazji różnych projektów Gü współpracowała z agencją Mother London, która w tym roku zrezygnowała ze współpracy z marką.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?