Debata warszawska w TVP Info nie była hitem. Ale wyniki powyżej średniej stacji

Debatę kandydatów na prezydenta Warszawy w środę w TVP Info oglądało 300 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Wydarzenie miało wyższe udziały od średnich stacji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Debata warszawska w TVP Info nie była hitem. Ale wyniki powyżej średniej stacji

Debata była transmitowana od 20.00 do 21.36 w TVP Info i w TVP3 Warszawa. W kanale informacyjnym dyskusję kandydatów na prezydenta Warszawy oglądało średnio 300 tys. widzów, co dało stacji 2,48 proc. udziału w grupie 4+, 1,57 proc. w 16-49 i 1,72 proc. w 16-59.

Danych dla TVP3 Warszawa brak - pozostałe oddziały TVP3 w tym czasie nadawały pasmo wspólne.

Debata miała wyższe wyniki od średniego udziału TVP Info - ten w lutym br. w grupie 4+ wyniósł 1,35 proc.

W debacie wzięli udział Rafał Trzaskowski Magdalena Biejat, Tobiasz Bocheński, Janusz Korwin-Mikke, Romuald Starosielec i Przemysław Wipler. Była to pierwsza debata, w której uczestniczył aktualny prezydent Warszawy, który nie przyszedł na debaty w Wirtualnej Polsce i Kanale Zero. 

grafika

Pytania dotyczyły mieszkań, zdrowia, bezpieczeństwa czy szkół. Kandydaci mogli też zadawać własne pytania konkurentom i mieli możliwość riposty. Debatę poprowadzili Joanna Dunikowska-Paź i Jakub Sito. Przed i po debacie kanał TVP Info emitował program specjalny z komentarzami.

Wybory samorządowe odbędą się 7 kwietnia br., ewentualną drugą turę zaplanowano dwa tygodnie później. 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]