Decathlon zachęca kobiety do aktywności fizycznej. Akcję wspierają Laura Bernat, Karolina Koszewska i Aneta Wira-Ostaszyk

Sieć sklepów sportowych Decathlon rozpoczęła nową kampanię reklamową. Wraz ze sportsmenkami chce zmotywować kobiety do regularnych treningów po wakacyjnej przerwie. Akcję wspierają pływaczka Laura Bernat, pięściarka Karolina Koszewska i tancerka baletowa Aneta Wira-Ostaszyk.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Decathlon zachęca kobiety do aktywności fizycznej. Akcję wspierają Laura Bernat, Karolina Koszewska i Aneta Wira-Ostaszyk
fot. Decathlon

Laura Bernat jest pływaczką specjalizującą się w stylu grzbietowym, która w zeszłym roku została mistrzynią Europy juniorów. Karolina Koszewska to mistrzyni świata i Europy w kickboxingu, a także m.in. mistrzyni Europy w boksie amatorskim i zawodowa mistrzyni świata. Aneta Wira-Ostaszyk jest natomiast artystką Polskiego Baletu Narodowego. W przygotowanym na potrzeby akcji spocie bohaterki kampanii zachęcają kobiety do aktywności fizycznej.

- W Decathlonie wiemy, że powroty do regularnej aktywności fizycznej bywają trudne – brakuje motywacji i czasami po prostu ciężko wstać z kanapy - mówi Krzysztof Gońka, head of brand & communication, Decathlon. – Wierzymy jednak, że życie bogatsze o sport jest pełniejsze i bardziej satysfakcjonujące. To dlatego wspólnie z bohaterkami kampanii, którymi są profesjonalne sportsmenki, namawiamy kobiety do pielęgnacji sportowej pasji - dodaje Gońka.

Kampania będzie obecna w internecie i radiu. Dodatkowo, w jej ramach, zaplanowano współprace z influencerami. Wideo z Laurą Bernat, Karoliną Koszewską oraz Anetą Wirą-Ostaszyk będzie promowane w mediach społecznościowych, w tym na Tik Toku oraz na playerach i YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana