Deichmann rozszerza współpracę z Havas Play

Havas Play rozszerza współpracę z marką Deichmann. Od początku 2024 roku agencja odpowiadała za działania marki w obszarze TikToka, a z początkiem 2025, przejęła kompleksową obsługę wszystkich kanałów w mediach społecznościowych.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Deichmann rozszerza współpracę z Havas Play

W nowej strategii, opracowanej przez Havas Play, Deichmann koncentruje się na komunikacji, która bazuje na emocjach i angażuje społeczność. Marka odchodzi od tradycyjnego podejścia opartego głównie na czystym przekazie produktowym, zamiast tego skupiając się na tworzeniu treści, które są bliskie codziennym doświadczeniom odbiorców – informuje Havas Play. Dzięki wykorzystaniu storytellingu, humoru i społecznych insightów, Deichmann jeszcze mocniej chce skłaniać swoich fanów do interakcji.

W ramach nowego zakresu działań, na linii Deichmann – Havas Play, agencja rozwija także aktywacje contentowe, współprace z influencerami oraz działania niestandardowe, które pozwalają jeszcze bardziej wzmocnić relacje między marką, a jej odbiorcami.

Havas Play to część Havas Media Network, czyli grupy agencji specjalizującej się w tworzeniu strategii komunikacji marek na podstawie filozofii Meaningful Brands oraz innowacyjnych rozwiązań marketingowych i technologicznych z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance.

Małgorzata Major
Autor artykułu:
Małgorzata Major
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?