delio w świątecznej kampanii rozdaje bony na święta

delio wystartowało z kampanią, w ramach której oferuje swoim klientom 10 kuponów zniżkowych o wartości 30 złotych. By ułatwić świąteczne zakupy, firma obniżyła ceny wybranych produktów o 70 proc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
delio w świątecznej kampanii rozdaje bony na święta

Supermarket online delio rozpoczął kampanię, w ramach której wręcza 10 kuponów o wartości 30 złotych, co przekłada się na 300 złotych w rabatach dla klientów.

Marka hasłem „Święta w domu, nie w sklepie” zachęca swoich użytkowników do spędzenia przedświątecznego okresu razem z bliskimi, w spokoju, zamiast zwyczajowego szaleństwa kolejek i korków. Zakupy bowiem dojadą do klientów same.

Dodatkowo, w ramach kampanii na stronie dostępne są świąteczne produkty objęte nawet 70-procentową zniżką. W całym okresie przedświątecznym przeceniane są też produkty potrzebne na święta: akcesoria do wypieków, napoje, słodycze, bakalie, gotowe dania czy zestawy prezentowe.

Zamówień można dokonywać na stronie: delio.com.pl i w aplikacji mobilnej dostępnej w App Store i Google Play. Aby aktywować promocję, wystarczy w trakcie podsumowania zakupów wpisać kod: PREZENT (należy pamiętać o wielkich literach), który automatycznie doda rabat do zamówienia. Działa on zarówno w wersji przeglądarkowej delio, jak i w aplikacji. Akcja trwa do końca tego roku, a regulamin promocji dostępny jest na stronie internetowej delio.com.pl.

Świąteczna kampania delio obejmuje lokalne stacje radiowe w Warszawie i w Krakowie oraz billboardy przy najbardziej uczęszczanych ulicach stolicy oraz Krakowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta