„Denim Performance” w kampanii Wranglera

Ruszyła kampania reklamująca kolekcję Denim Performance odzieży Wrangler. Akcja - przygotowana przez firmy hyperCrew i Havas Media - obejmuje internet, prasę, punkty sprzedaży i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kolekcji Denim Performance marki Wrangeler tak samo jak prezentowane w niej ubrania jest skierowana do mężczyzn.

Akcja jest prowadzona w internecie i prasie (serwisy i tytuły dla mężczyzn), na outdoorze (m.in. niestandardowe nośniki w metrze warszawskim) oraz w punktach sprzedaży (m.in. spoty na ekranach LCD w wybranych galeriach handlowych).

grafika

Kreacja kampanii przygotowała agencja hyperCrew, a media zaplanował i kupił dom mediowy Havas Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały