DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'

Pod hasłem 'Inteligentna przesyłka z sieci' rusza kampaniareklamowa DHL Express. Firma promuje w niej usługi skierowane dopodmiotów działających w sieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie kampania DHL Express pod hasłem"Inteligentna przesyłka z sieci" reklamuje usługi skierowane dofirm sprzedających towary w internecie. Motywem przewodnim kreacjijest przesyłka DHL, która przez labirynt bardzo szybko przemieszczasię z e-sklepu do rąk odbiorcy. Kampania podkreśla trzynajważniejsze cechy tej oferty: obsługę zamówienia, doręczenie woptymalnym czasie i rozliczenie finansowe.

Akcja od 6 kwietnia jest prowadzona w internecie, obejmując wformie billboardów i reklam śródtekstowych wybrane porównywarkicenowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 1 maja - przygotowałdział komunikacji marketingowej i PR DHL Express Poland wspólnie zagencją Adv.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Codemedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style