DHL Express: zyskujesz do 40 proc.

Pod hasłem „Zyskujesz do 40%” wystartowała kampania promocyjna DHL Express (Poland).

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Jej celem jest przekazanie informacji o specjalnej ofercie promocyjnej przygotowanej dla nowych klientów - firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw działających na terenie Warszawy i okolic. Kampania potrwa do 11 lutego 2010 roku.

grafika

Kampania „Zyskujesz do 40%” została przygotowana przez dział komunikacji marketingowej i PR DHL Express (Poland). Za planowanie, kreacje, zakup mediów oraz prowadzenie działań reklamowych odpowiada agencja LOGICSEARCH, brand grupy reklamowej ARBOinteractive Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"