Discovery liderem, najwięcej zyskał Travel

Liderem wśród kanałów dokumentalnych była w maju stacja Discovery Channel, ale najwięcej widzów zyskał znajdujący się na przedostatnim miejscu rankingu Travel Channel. Z kolei największy spadek zanotował National Geographic Channel.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Discovery Channel miał w zeszłym miesiącu 0,58 proc. udziału, czyli o 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajął Discovery World z 0,28 proc. udziału (spadek o 3,1 proc.), a trzecia była stacja Animal Planet (0,26 proc. udziału, wzrost o 5,7 proc.).

Największy spadek w zestawieniu dotyczył kanału National Geographic Channel, którego udział spadł o 11,4 proc. do 0,24 proc. Jednocześnie w rankingu znalazł się nie notowany jeszcze rok temu siostrzany kanał Nat Geo Wild z wynikiem na poziomie 0,17 proc.

Natomiast największy wzrost odnotował Travel Channel. Udział tej znajdującej się na przedostatnim miejscu zestawienia stacji wzrósł o połowę do 0,09 proc. 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem z udziałem wynoszącym 0,86 proc. także była stacja Discovery Channel, a drugie miejsce zajął również Discovery World. Natomiast na pozycji trzeciej uplasował się Discovery Science, a nie Animal Planet.

W tej grupie także największy spadek zanotował National Geographic Channel, a największy wzrost dotyczył kanału Travel Channel. 

Wszystkie dane pochodzą z Nielsen Audience Measurement i zostały nam udostępniane dzięki uprzejmości firmy At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"