Discovery liderem, TVP Historia mocno co góry

Liderem oglądalności wśród stacji dokumentalnych był we wrześniu br. kanał Discovery Channel, zaś największy wzrost w zestawieniu zanotowała ostatnia w nim TVP Historia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W grupie 4+ Discovery miał 0,57 proc. udziału w rynku (wzrost o 1,4 proc.), zaś druga pozycja przypadła stacji Animal Planet (0,25 proc., wzrost o 17,2 proc.). Na podium znalazł się także kanał Discovery Science  (0,23 proc. udziału, spadek o 4,6 proc. ).

Największy spadek widowni wśród kanałów dokumentalnych zanotowała stacja National Geographic Channel, której udział w zeszłym miesiącu zmalał o 24,5 proc. do 0,20 proc. Liderem wzrostu była natomiast zajmująca ostatnie miejsce TVP Historia. Jej udział w rynku wzrósł o 82,6 proc. do 0,04 proc.  

Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia pierwsza trójka także należała do kanałów Discovery, ale była nieco inna. Na pierwszym miejscu znalazł się Discovery (0,86 proc.), ale drugie miejsce zajął Discovery Science (0,35 proc.), a trzecie – Discovery World (0,25 proc.).

W tej grupie TVP Historia odnotowała tutaj jeszcze większy wzrost – wynoszący aż 510 proc. Jej udział we wrześniu br. wyniósł 0,61 proc. 

Najpopularniejszym programem kanału Discovery we wrześniu był serial dokumentalny „Szkoła przetrwania”, którego najchętniej oglądany odcinek obejrzało 180 tys. widzów, a jego udział w 4+ wyniósł 1,4 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta