Dni Otwarte w salonach TP i Orange

Telekomunikacja Polska rozpoczęła w wybranych salonach TP i Orangedni otwarte dla klientów zainteresowanych ofertą neostrady ztelewizją. Akcja będzie trwała do 21 listopada 2009 r. i obejmuje110 placówek w całym kraju.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W każdym z salonów w ponad 80 miastach akcja będzie trwała przezdwa dni. Klienci będą w tym czasie zapraszani do udziału wkonkursie i udzielenia odpowiedzi na pytanie: dlaczego warto miećtelewizję cyfrowej jakości. W konkursie będzie można wziąć udziałbezpośrednio wrzucając odpowiedź do specjalnej urny lub przezinternet, na stronie www.dniotwarte.tp.pl.

Osoby, które między 16 października a 21 listopada kupią iaktywują neostradę z telewizją lub tę usługę poszerzoną o telefonięinternetową oraz udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytaniekonkursowe mają szansę wygrać jeden z 70 telewizorów marki SamsungLE 40B551.

Telewizor może wygrać każdy klient, który skorzysta wewspomnianym wyżej okresie z oferty neostrady z telewizją,niezależnie od tego czy kupili ją w salonie biorącym udział wdniach otwartych, innym salonie czy przez www.tp.pl. Laureaci konkursu zostanąwyłonieni do 18 grudnia 2009 r. a nagrody zostaną im przesłane.

Salony biorące udział w akcji oznaczone są flagami orazplakatami informującymi o dniach otwartych. W każdym z nichhostessy będą rozdawać gadżety i ulotki. Listę salonów orazszczegółowe informacje o akcji można znaleźć na stronie www.dniotwarte.tp.pl.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska