Dominik Strzelec w ekologicznej kampanii Cillit Bang

Marka środków czystości Cillit Bang (Reckitt Benckiser Polska) wystartowała z nową kampanią z udziałem designera Dominika Strzelca. Akcja, przygotowana przez Chromatique, zachęca do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dominik Strzelec w ekologicznej kampanii Cillit Bang

Nowa akcja marki Cillit Bang nawiązuje do trendu upcyclingu, czyli czyszczenia i  kreatywnego przerabiania domowych przedmiotów codziennego użytku na inne, o nowych zastosowaniach.

W filmach instruktażowych Dominik Strzelec - złota rączka i prowadzący programy telewizyjne „Usterka” oraz „Polowania na ogród” - wskazuje jak można przerabiać stare rzeczy, by używać ich ponownie. Ponadto wchodząc na cillitbangaukcja.pl możemy kupić przerobione przez prezentera przedmioty i wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Spoty są dostępna na YouTube.

Ponadto, w sieciach handlowych pojawiły się materiały POS  promujące aukcje na Allegro, a w sieci kampania displayowa, działania w social mediach oraz aktywacja influencerska oparta o kreatywny mailing do blogerów i instagramerów.

Za strategię, koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotów, działania w social media i koordynację wszystkich elementów kampanii odpowiada agencja kreatywna Chromatique.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową