Dorota Wellman zastąpi Okrasę i Brodnickiego w reklamach Lidla (wideo)

Nową bohaterką reklam dyskontów Lidl, zamiast kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, będzie prezenterka TVN Dorota Wellman - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Właśnie startuje teaserowa część kampanii reklamowej z Wellman.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dorota Wellman zastąpi Okrasę i Brodnickiego w reklamach Lidla (wideo)

W nowych wydaniach wybranych tytułów prasowych oraz na nośnikach outdoorowych pojawiła się reklama zapowiadająca udział Doroty Wellman w kampanii Lidla. Prezenterka TVN jest przedstawiona w fartuchu kucharskim podczas radosnego przygotowywania jedzenia. Hasłem jest pytanie: „Czy Dorota będzie szefem kuchni?”, czemu towarzyszy informacja, że szczegóły zostaną ujawnione 3 września. Z kolei spot, emitowany w telewizji i internecie, pokazuje, jak Wellman próbuje gotować i piec różne dania z mało udanymi efektami.

 

Przez ostatnie trzy lata role rywalizujących ze sobą kucharzy w reklamach Lidla odgrywali Karol Okrasa i Pascal Brodnicki, którzy łącznie wystąpili w ok. 120 spotach (obejrzyj najciekawsze z nich), a w zeszłym tygodniu pożegnalnymi reklamami zakończyli tę współpracę. Według pytanych przez Wirtualnemedia.pl kreatywnych i strategów reklamowych była ona w pełni udana, przyczyniając się do poprawy wizerunkowej Lidla i wywołując podobne zmiany w komunikacji konkurencyjnych dyskontów (przeczytaj te opinie).

Lidl Polska w zeszłym tygodniu nie ujawniał swoich planów marketingowych. Rzeczniczka prasowa firmy na pytania Wirtualnemedia.pl, jak teraz będą wyglądać reklamy artykułów żywnościowych Lidla i czy wystąpią w nich inne znane osoby, stwierdziła tylko: „Lidl Polska planuje dalsze działania komunikacyjne zgodnie z przyjętą strategią marketingową. Na tym etapie nie przekazujemy żadnych szczegółów”.

grafika

Dorota Wellman wiosną br. była ambasadorką kampanii „NaroDove piękno” promującej kosmetyki Dove, a w połowie ub.r. - akcji Ministerstwa Zdrowia informującej o Internetowym Koncie Pacjenta i e-Recepcie. Cztery lata temu reklamowała jogurty Activia, a honorarium przeznaczyła na cele charytatywne.

Obsługą marketingową Lidl Polska zajmują się agencja reklamowa GPD Agency i dom mediowy MediaCom Warszawa.

W pierwszej połowie br. firma na reklamy w mediach pozainternetowych cennikowo wydała 252,8 mln zł, o 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz szczegółowe wyniki czołowych reklamodawców).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe