„Dotyk kuszącego piękna” w kampanii Luksji SkinKind (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa żeli pod prysznic Luksja SkinKind. Akcję na zlecenie PZ Cussons przygotowały firmy Change Integrated i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 15 listopada kampania reklamowa żeli pod prysznic Luksja SkinKind pokazuje, że służą one do pielęgnacji skóry wrażliwej i delikatnej. W przekazie pod hasłem „Dotyk Luksji. Dotyk kuszącego piękna” pojawia się motyw subtelnych kwiatów.

W ramach akcji emitowane są 30- i 15-sekundowe wersje spotu. Kreacją kampanii – w oparciu o produkcję przygotowaną wcześniej dla Cussons UK przez TBWA Manchester – zajęła się agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber