Dorian Szymański awansował w WPP Media

Dorian Szymański, po ponad 5 latach pracy w agencji mediowej Mindshare (WPP) awansował na nowe stanowisko w strukturze WPP Media – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dorian Szymański awansował w WPP Media
mat.pras.

Przypomnijmy, że WPP Media to nowa nazwa dawnego GroupM, skupiającego agencje mediowe Mindshare, Wavemaker i EssenceMediacom. Po zmianie wprowadzonej kilka tygodni temu wszystkie agencje działają pod nazwą WPP Media.

Dorian Szymański dotychczas pełnił funkcję szefa strategii w Mindshare Polska. Teraz awansował na stanowisko new business&innovation strategy directora w WPP Media.

Przed dołączeniem do Mindshare ponad trzy lata spędził w Havas Media Group Polska, gdzie pełnił funkcję senior data&insght specialist.

Przedtem, przez blisko dwa lata był strategic plannerem w agencji young&Rubicam. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu