„Dream Crazy” - LeBron James, Serena Williams z początkującymi i niepełnosprawnymi sportowcami w spocie Nike (wideo)

W ramach wizerunkowej kampanii Nike pod hasłem „Just Do It” udostępniono spot „Dream Crazy”, w którym słynni sportowcy promujący tę markę występują razem z zawodnikami początkującymi i niepełnosprawnymi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dream Crazy” - LeBron James, Serena Williams z początkującymi i niepełnosprawnymi sportowcami w spocie Nike (wideo)

Spot opowiada historie zawodników, zarówno o międzynarodowej sławie, jak i tych mniej znanych. Wszyscy oni wykorzystują siłę sportu, by w różny sposób zmieniać świat.

Do reklamy zaangażowano słynnych sportowców promujących Nike: LeBrona Jamesa, Serenę Williams, Odella Beckhama Jr. i Eliuda Kipchoge. Ponadto pokazywani są zawodnicy, którzy wyróżnili się w inny sposób: 29-letnia parakoszykarka Megan Blunk, która zdobyła złoto w Rio w 2016 roku; Isaiah Bird, który urodził się bez nóg, a już w wieku 10 lat był niepokonany w swojej drużynie wrestlingowej; Charli Jabaley - Ironmana, który zrzucił 120 funtów, przechodząc na weganizm, dzięki czemu zahamował wzrost towarzyszącego mu przez całe życie nowotworu mózgu oraz Michigander Alicia Woollcott, która jednocześnie grała na pozycji obrońcy w drużynie amerykańskiego futbolu i została wybrana królową licealnego balu.

 

W klipie pojawiają się również kanadyjska gwiazda futbolu Alphonso Davies, pochodzący z Hawajów surfer Kai Lenny, amerykańscy deskorolkowcy Lacey Baker i Nyjah Huston, niemiecka bokserka Zeina Nassar oraz reprezentacja USA w piłce nożnej kobiet.

grafika

Pierwszy spot z kampanii dotyczył w całości Sereny Williams.

 

Slogan „Just Do It” jest hasłem głównym Nike od trzech dekad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję