Drogerie Jawa uruchamiają kwartalnik „Piękno by Jawa”. Redaktor naczelną Edyta Kresińska

W piątek 6 grudnia w drogeriach sieci Jawa dostępny będzie pierwszy numer bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”o tematyce lifestyle’owej, skierowanego głównie do kobiet. Redaktor naczelną wydawnictwa jest Edyta Kresińska z działu marketingu firmy.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Drogerie Jawa uruchamiają kwartalnik „Piękno by Jawa”. Redaktor naczelną Edyta Kresińska

Tematem przewodnim pierwszego wydania magazynu są święta Bożego Narodzenia oraz zbliżający się karnawał. Na łamach znalazły się treści o nowościach kosmetycznych, eksperckie porady z zakresu pielęgnacji włosów, skóry i paznokci oraz dotyczące makijażu, stylu, zdrowia czy psychologii. W numerze zimowym są też inspiracje na gwiazdkowe upominki, a także wskazówek, które pomogą przygotować się do świąt. Numer zawiera też porady znanej makijażystki, Marty Gąski oraz porady prozdrowotne.

- Inspiracją przy tworzeniu magazynu są nasze klientki, których naturalną urodę mamy okazję podziwiać na co dzień w naszych drogeriach. To o nich chcemy pisać i na ich potrzeby odpowiadać - komentuje Edyta Kresińska, redaktor naczelna magazynu „Piękno by Jawa”.

Jawa to ogólnopolska sieć 64 drogerii z oddziałami własnymi i franczyzowymi. Magazyn „Piękno by Jawa” dostępny jest za darmo we wszystkich punktach. Wydawca nie ujawnia nakładu.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska