Durex w nowej kampanii stawia na bliskość i bezpieczeństwo

Hasłem „Zakładamy się…” marka Durex we współpracy z SEXEDPL zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Do akcji dołączył PlanBe, jeden z najbardziej popularnych artystów młodego pokolenia, który inspirował młodych ludzi do wspólnego rapowania o bezpiecznym seksie, w ramach konkursu „Zakładamy się, że nawiniecie o bezpiecznym seksie”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Durex w nowej kampanii stawia na bliskość i bezpieczeństwo

Bezpieczny seks to recepta na pełnię bliskości, a co za tym idzie – przyjemność i brak stresu. A z racji tego, że w popkulturze, a w szczególności w rapie, nie mówi się o tym dostatecznie dużo, Durex wraz z SEXEDPL i artystą PlanBe chcieli to zmienić i zaangażować w tę zmianę innych, organizując konkurs, w którym każdy miał okazję… zarapować o bezpiecznym seksie. Zadanie polegało na zaproponowaniu wersów, łączących trzy kluczowe słowa: seks, bezpieczeństwo i prezerwatywa. Dla autora najlepszej propozycji przygotowano nagrodę – walizkę Rimowa wypełnioną prezerwatywami Durex Invisible wręczoną przez rapera i wkład w utwór specjalny PlanBe. Spośród uczestników konkursu organizatorzy wybrali także 10 osób, które otrzymały zestaw produktów Durex.  

Celem marki edukacja

Premiera utworu pt. „Ty i ja” miała miejsce podczas live’a na profilach Durex Polska oraz SEXEDPL. Spotkanie z fanami rozpoczęło się od rozmowy ekspertki SEXEDPL – seksuolożki i psycholożki Patrycji Wonatowskiej z Ewą Stępień na temat bezpieczeństwa i bliskości. Następnie do rozmowy dołączył artysta, a uczestnicy live’a jako pierwsi usłyszeli utwór jego, inspirowany wersami nadesłanymi w ramach konkursu. „Ty i ja” jest teraz dostępny dla wszystkich,  m.in. na platformie Spotify oraz na YouTube.

Celem marki Durex jest edukowanie Polaków, nie tylko w obszarze podstawowej edukacji seksualnej, ale znacznie szerzej. Chcemy, aby każdy z nas wiedział, że prezerwatywa to wciąż jedyna metoda antykoncepcyjna, która wspiera ochronę przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową.  Jednocześnie, takie zabezpieczenie nie musi się wiązać z mniejszą przyjemnością. Naszymi produktami staramy się odpowiadać na realne potrzeby ludzi i pomagać im w (s)eksploracji, tak by seks był dla nich zarówno bezpieczny, jak i maksymalnie przyjemny – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, category manager 1wWellbeing Poland & EE, Reckitt.

Za ideę kreatywną oraz strategię kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację PR kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture. 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style