'Dwóch i pół', 'Californication 3' i 'Sposób użycia 3' w Comedy Central

W połowie sierpnia br. ruszy kampania reklamowa stacji Comedy Central Polska, promująca  premierowe seriale komediowe: „Dwóch i pół”, „Californication 3” oraz „Sposób użycia 3”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Działania promocyjne obejmą telewizję  (stacje naziemne i tematyczne), prasę (m.in. „Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Tele Świat”, „Gazeta Telewizyjna”, „Teleprogram” oraz „Fakt TV”) oraz internet (serwisy internetowe z programem TV, m.in. Wp.pl, Onet.pl oraz Telemagazyn.pl).

Za kreację kampanii odpowiadają agencja Change oraz MTV Networks Polska, a media zakupił ZenithOptimedia. Akcja potrwa do końca października br.

Pierwsza seria “Dwóch i pół” emitowana będzie w Comedy Central od poniedziałku do piątku o 20.10 po dwa odcinki, począwszy od 17 sierpnia br. Z kolei trzecie sezony seriali “Sposób użycia” i “Californication” będą  nadawane w piątki w ramach pasma “Supernowe”, które startuje 20 sierpnia br. (“Sposób użycia” oglądać będzie można o 21.00 i 21.30, a “Californication” o 22.00 i 22.30).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem