'Dwóch i pół', 'Californication 3' i 'Sposób użycia 3' w Comedy Central

W połowie sierpnia br. ruszy kampania reklamowa stacji Comedy Central Polska, promująca  premierowe seriale komediowe: „Dwóch i pół”, „Californication 3” oraz „Sposób użycia 3”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Działania promocyjne obejmą telewizję  (stacje naziemne i tematyczne), prasę (m.in. „Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Tele Świat”, „Gazeta Telewizyjna”, „Teleprogram” oraz „Fakt TV”) oraz internet (serwisy internetowe z programem TV, m.in. Wp.pl, Onet.pl oraz Telemagazyn.pl).

Za kreację kampanii odpowiadają agencja Change oraz MTV Networks Polska, a media zakupił ZenithOptimedia. Akcja potrwa do końca października br.

Pierwsza seria “Dwóch i pół” emitowana będzie w Comedy Central od poniedziałku do piątku o 20.10 po dwa odcinki, począwszy od 17 sierpnia br. Z kolei trzecie sezony seriali “Sposób użycia” i “Californication” będą  nadawane w piątki w ramach pasma “Supernowe”, które startuje 20 sierpnia br. (“Sposób użycia” oglądać będzie można o 21.00 i 21.30, a “Californication” o 22.00 i 22.30).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska