Dwójka bez kolejnego formatu, ale szykuje nowości

Kulinarny show "Smaczne Go!" prowadzony przez Olgę Bończyk tokolejny format, który nie wróci w jesiennej ramówce TVP 2. Z antenyDwójki spadają już w sumie cztery programy rozrywkowe. Jesieniąmają zastąpić je zupełnie nowe formaty.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Powodem decyzji o zdjęciu "Smaczne Go!" jest zamiar poważnegoprzebudowania sobotniej ramówki TVP 2 i w jej nowym kształcie niema już miejsca dla tego programu - mówi portalowi Wirtualnemedia.plJarosław Burdek, wicedyrektor Dwójki odpowiedzialny zarozrywkę.

Produkowany na licencji BBC show emitowany był w TVP 2 od marca2007 roku. Wiosną tego roku 12 jego premierowych odcinków (ostatninadano 24 maja) przyciągnęło przed ekrany średnio 1,38 mln widzów,co dało stacji 18,76 proc. udziału w grupie 4+ i 15,87 proc. w16-49. Rok wcześniej w analogicznym okresie show cieszył sięwiększą oglądalnością - miał 1,73 mln widzów przy udziałach napoziomie 24,06 proc. i 21,17 proc. W czasie emisji "Smaczne Go!"lepiej od Dwójki radziła sobie tylko Jedynka - wybierało ją 1,47mln oglądających. Za TVP 2 były natomiast obie czołowe stacjekomercyjne (szczegóły na dole).

"Smaczne Go!" to czwarty z rozrywkowych formatów, który niewróci jesienią do TVP 2. Jak już informowaliśmy, nie pojawią siętakże nowe odcinki "Dużych dzieci", "Podróży z żartem" i show"Europa da się lubić". Powodem zdjęcia wszystkich programów byłyniezadowalające wyniki ich oglądalności.

Wiele wskazuje na to, że nie będzie także kolejnej edycjiwidowiska "Gwiazdy tańczą na lodzie", ale Jarosław Burdek wyjaśnia,że nie ma jeszcze ostatecznej decyzji w tej sprawie. - Jesteśmy wtrakcie bardzo szczegółowej analizy wyników tego programu i jegopotencjału na przyszłość - mówi nam.

Miejsce usuniętych formatów mają zając nowe. Oprócz turniejuprzygodowego "Fort Boyard" w ramówce Dwójki pojawić się ma takżem.in. program, w którym rywalizować będą amatorskie chóry (jegoprodukcją zajmie się albo Rochstar albo firma Okiła Khamidova) orazamerykański teleturniej z udziałem ojców i ich dzieci "My Dad IsBetter Than Your Dad" (jego producentem ma być Mastiff MediaPolska).

- Aktualnie analizujemy wiele formatów i projektów programowych,wśród nich rzeczywiście są zarówno "Bitwa chórów" jak i "MyDad...", ale ostatecznych decyzji jeszcze nie podjęliśmy - tłumaczynam Burdek.

Jesienią TVP 2 pokaże także program prowadzony i produkowanyprzez Monikę Richardson oraz polskie seriale sensacyjne "Trzecioficer" i "Cichociemni" (ten ostatni ma mieć nieco inny tytuł).

Wszystkie dane zostały przygotowane dla Wirtualnemedia.pl przezAGB Nielsen Media Research.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem