Dwójka wiodła prym w letnich eventach rozrywkowych

Najchętniej oglądanym letnim eventem rozrywkowym w głównych stacjach TV był Festiwal Kabaretu w Koszalinie, który w TVP 2 obejrzało 3,63 mln widzów. W czołówce znalazły się tylko pozycje z anteny Dwójki. “Hity na czasie” TVP 1 wygrały jednak minimalnie z “Latem ZET i Dwójki”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na drugim miejscu uplasował się bowiem obecny od wielu lat w ramówce TVP 2 Festiwal Piosenki i Kultury Romów, który miał 3,35 mln widzów, a na podium znalazł się jeszcze zorganizowany w Kielcach muzyczny “Sabat czarownic” oglądany przez 2,71 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Kolejne lokaty zajęły: “Piknik country Mrągowo 2011 - kabareton” (Polsat; 2,57 mln widzów) i “Mazurska noc kabaretowa” (TVP 2; 2,56 mln widzów). Dane telemetryczne pokazują, że latem chętniej oglądane były wydarzenia kabaretowe niż koncerty muzyczne.

Podobną popularnością cieszyły się cykle koncertów organizowane przez TVP we współpracy z rozgłośniami komercyjnymi. Trzy koncerty “Lata ZET i Dwójki” miały średnio 1,78 mln widzów przy udziale na poziomie 13,97 proc., zaś dwa koncerty “Hitów na czasie” nadawane w TVP 1 (przygotowywane przy współpracy z Radiem Eska) śledziło nieco więcej osób, bo 1,79 mln, co dało Jedynce 15,07 proc. udziału w rynku.

Zestawienie obejmuje transmisje z imprez kabaretowych i muzycznych oraz imprez pokrewnych, organizowanych w okresie wakacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK