Nowa dyrektorka marketingu wizerunkowego w Answear.com

Do Answear.com dołączyła Kaja Wrzeszcz obejmując stanowisko dyrektorki marketingu odpowiedzialnej za wizerunek marki #PRM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowa dyrektorka marketingu wizerunkowego w Answear.com
Kaja Wrzeszcz, fot. LinkedIn

Kaja Wrzeszcz wraz z Kamilem Bajołkiem, dyrektorem marki i całym zespołem PRM, poprowadzi dalsze procesy kreatywne i wszelkie działania w zakresie marketingu oraz komunikacji służące zbudowaniu silnej pozycji marki na rynku międzynarodowym. 

Do zespołu Answear.com wnosi unikalną międzynarodową ekspertyzę w tworzeniu i rozwoju marek, szczególnie w branży fashion, lifestyle i design, zdobytą podczas pracy, zarówno jako lider korporacyjny, jak i interdyscyplinarny konsultant. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla najbardziej ekspansywnych brandów lifestylowych jak Pandora, Swarovski czy Puma oraz najwyżej cenionych marek w sektorze dóbr luksusowych od Celine, przez Fendi do Chanel. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach